Saturday, June 4, 2016

Result Semester 2

Assalamualaikum and Hyee ^^

Budak-budak Matrik batch 15/16 comfom semua dah check result masing-masing kann . hahaa. yeah begitu juga dgn aku .... aku check pukul 11 kemarin ... masa tuu tgh on the way nak ke Sg petani... fuhh dah laa dgn battery phone low ,.. nasib baik ada data.. ku gagahkan jugak utk check result even dalam hati tu berdebar nak mamposss.. hahaha .. dan aku pun buka link yg sepatutnya.. masukkan maklumat yg sepatutnya and the ...... keluar lah paparan ini..


Syukur alhamdulillah . ^^ Aku agak berpuas hati dgn keputusan ni. Sbb ada peningkatan, terutama sekali Math dgn Kimia ... Sem 1 dulu Math aku dpt D+ and thats why pointer sem 1 just dpt 3.12 . Smua gara-gara Math . err spoil =..= .. 

Kimia pulak Sem 1 dpt B , alhamdulillah Sem 2 dpt A- .. bersyukur sgt .. even tak mampu nak dapat A tpi puas hati laa sbb aku dah berusaha bemampu yg boleh . ^^ ♥ 

Utk subjek Biologi, alhamdulillah dapat maintain gred A tu .. yeahh setakat ni Bio tak pernah kecewakan aku . Walaupun nak studynya tu bagai nak gila sbb banyak benda nak kna ingat,..  hehehe.~ ^^ ♥ 

Okay disebabkan 3 subjek di atas ada peningkatan, tetiba subjek Sains Komputer ada penurunan . err. =..= . ermm . Daripada gred A jatuh ke A- .. huaaaa ~~~ !!! Sayang gilaaa ... tapi aku tak laa down sgt pun sbb serius paper Sc Comp hari tu susah giler kot. Dah hari first exam. Dan utk pengetahuan subjek Sc Comp ni laa makanan budak Modul 2 dan 3 tau ... sbb mmg selalu ramai dpt A ... tapiiii ..... hari tu subjek ni mengecewakan aku bhaii ... dia keluar soalan suah-susah sampai nak pecah kepala... ~~~ 60% dripada paper Sc Comp adalah tajuk Programming and thats why, ramai student tak dapat score . Susah bhaii .. Selalu dok buat soalan tutorial dan Past Year boleh je buat. Dan tetiba exam, hanya mampu berhuhuu ~~ 

Tapi takpalah, aku tak sedih sgt pun ... janji CGPA aku masih 3 point something , syukur Alhamdulillah ~ Tahniah jugak buat rakan sekelas aku yg mana dpt 4 flat tuuu ~ even korang dok malu-malu kucing takmau mengaku dalam group. ek elehh. :P   Hahaha ... Apa pun, aku dah dpt hasil yg aku usahakan selama 2 semester ni. Walaupun tak cemerlang mcm org lain, tapi ni lah rezeki aku .... apa yg aku harapkan skrg ialah dpt masuk Universiti dan kat U nnti aku nak buat yg terbaik. Huhuuu, harap azam ni takkan terkubur begitu saja. >.< 

Okay sekian saja buat kali ni . Terima kasih sudi membaca. Kpd yg ucap tahniah kt aku tu, aku ucap terima kasih okay . >____< *please la jgn perasan sangat, =,=* Okay bhaii ~~

4 comments:

  1. Wahhh tahniah :)

    ReplyDelete
  2. Congrats awak :) matrik mana? saya matrik selangor hihi batch awak

    ReplyDelete
  3. Rockysweety 90 : trima kasih ^^
    Dayana Batrisyia : tenkiu ^^ .. saya Matrik Kedah. hehe :D

    ReplyDelete